قیف بستنی

در این مطلب به این موضوع که قیف بستنی چیست و چگونه در صنعت بسته بندی از آن استفاده می شود می پردازیم و با قیمت و نحوه سفارش انواع آن آشنا می شویم. کاور بستنی قیفی در ۳ مدل قیف بستنی کاغذی ، قیف بستنی مقوایی و قیف بستنی مقوایی درب قفلی قابل تولید است. آبمیوه فروشی ها و بستنی فروشی ها از این کاور برای ارائه بستنی به مشتریان استفاده می کنند.
سفارش-کاور-کاغذی-قیف-بستنی

گالری نمونه کارها

امروزه به دلیل رعایت بهداشت در رابطه با مواد غذایی و خوراکی ها بسته بندی اهمیت بسزایی پیدا کرده است. رستوران ها، فست فودها، کافه ها و آبمیوه بستنی فروشی ها برای محصولات خود بدنبال بسته بندی شکیل و زیبا و در عین حال با قیمت مناسب هستند.

یکی از بسته بندی های پرمصرف در بستنی فروش ها کاور کاغذی قیف بستنی است.این کاورها به شکل قیف بستنی تولید می شوند تا با قرار گرفتن بستنی داخل آن ها از هر آلودگی در امان بمانند و همینطور مشتریان به راحتی و بدون نگرانی از ریختن بستنی بر روی دستشان، از خوردن بستنی لذت ببرند.

انواع قیف بستنی:

  • کاور کاغذی بستنی
  • کاور مقوایی بستنی
  • کاور مقوایی درب قفلی

انواع بسته بندی قیف بستنی

نوع چاپ: افست

تعداد رنگ: ۱ رنگ تا ۶ رنگ

جنس کاغذ : گلاسه

ابعاد : ۲*۵٫۵*۱۱

(در ابعاد دلخواه نیز قابل سفارش است.)

خدمات پس ازچاپ: سلفون، یووی، طلاکوب، برجسته سازی

طراحی و ارسال: رایگان

نوع چاپ: افست

رنگ چاپ: ۱ رنگ تا ۶ رنگ ترکیبی

جنس مقوا: ایندربرد

ابعاد: ۲۵*۱۴*۳

(در ابعاد دلخواه نیز قابل سفارش است.)

خدمات پس ازچاپ: سلفون، یووی، طلاکوب، برجسته سازی

طراحی و ارسال: رایگان

نوع چاپ: افست

تعداد رنگ: ۱ رنگ تا ۴ رنگ

جنس مقوا: ایندربرد

ابعاد: ۶*۱۰*۱۲ 

(در ابعاد دلخواه نیز قابل سفارش است.)

خدمات پس ازچاپ: سلفون، یووی، طلاکوب، برجسته سازی

طراحی و ارسال: رایگان

قیف بستنی کاغذی

نوعی از کاور قیف بستنی از کاغذ گلاسه در گرماژ ۱۰۰ الی ۱۵۰ گرم تولید می شود. انواع قیف بستنی کاغذی در طرح و رنگ های مختلف قابل سفارش می باشند. از انواع خدمات پس از چاپ مانند طلاکوب ، برجسته سازی و سلفون نیزمی توان برای جذابیت بیشتر استفاده کرد.

کاور-کاغذی-بستنی
کاور-کاغذی-بستنی
چاپ-کاور-کاغذی-بستنی

قیف بستنی مقوایی

کاور قیف بستنی مقوایی از مقوای ایندربرد با گرماژ ۲۰۰ گرم در سایز استاندارد ۲۵ * ۱۴ تولید می شود اما در ابعاد سفارشی نیز قابل سفارش است. کاور مقوایی استحکام بیشتری نسبت به کاور کاغذی دارد از این رو قیمت آن نیز کمی بالاتر است.

بر روی کاور مقوایی نیز می توان از طلاکوب و برجسته سازی استفاده کرد تا برند و لوگوی کسب و کارتان در ذهن مشتری ماندگار شود و با استفاده از پوشش سلفون مقاومت و ماندگاری چاپ بالاتر می رود.

سفارش-کاور-کاغذی-قیف-بستنی
قیف-بستنی
کاور-بستنی-مقوایی

قیف بستنی مقوایی درب قفلی

یکی دیگر از انواع کاور بستنی مقوایی، درب قفلی است. در این مدل دیگر ظاهر بستنی مشخص نیست و تماما داخل کاور جای می گیرد. این مدل قیمت بالاتری نسب به مدل های دیگر دارد چرا که از مقوای بیشتری برای تولید آن استفاده شده است.

برای این مدل نیز می توان از انواع خدمات پس از چاپ استفاده کرد تا زیبایی کار بیشتر شود.

قیف-بستنی
چاپ-کاور-بستنی-قیفی-درب-دار
کاور-قیف-بستنی-مقوایی-درب-دار

چاپ کاور بستنی قیفی

چاپ افست که به عنوان لیتوگرافی افست نیز شناخته می شود، یک تکنیک چاپ پرکاربرد است که برای چاپ کاور قیف بستنی نیز استفاده می شود. این روش چاپ بسیار کارآمد و همه کاره است که مزایای متعددی نسبت به سایر فرآیندهای چاپ دارد.

یکی از مزیت های کلیدی چاپ افست کیفیت تصویر استثنایی آن است. این فرآیند امکان چاپ دقیق را فراهم می کند و در نتیجه تصاویر و متن با وضوح بالا را به همراه دارد.

البته بهتر است بگوییم که چاپ کاور بستنی به روش افست ماندگاری بالایی دارد. باید این نکته را نیز بیان کنیم که روش چاپ افست سرعت بسیار بالایی نیز دارد و بیشتر از یک کیلومتر رول کاغذ را در عرض یک دقیقه چاپ می کند. بنابراین شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن کاور های خود را در اختیار داشته باشید.

حداقل تعداد برای سفارش ۱۰۰۰  عدد است اما سفارش در تیراژ ۵۰۰۰ عدد با چاپ اختصاصی صرفه اقتصادی بیشتری دارد.  پرنیان پک با بهره گیری از متخصصین و طراحان حرفه ای قابلیت چاپ اختصاصی با لوگو و برند اختصاصی شما متناسب با نیاز و سلیقه شما را دارد.

خدمات پس از چاپ

  • خدمات طلاکوب و نقره کوب
  • یووی موضعی
  • امباس
  • ضرب و برجستگی
  • پوشش سلفون

طراحی کاور بستنی قیفی

طراحی مناسب و جذاب از مهم ترین نکات در تولید بسته بندی های قنادی اعم از انواع جعبه کیک و جعبه شیرینی و … است.

هنگام انتخاب محصول در قفسه فروشگاه ، در ابتدا طرح بسته بندی توجه مشتری را جلب کرده و باعث می‌شود برای انتخاب آن ترغیب شود.

تولید بسته بندی در فرم های خاص مانند قیفی شکل و استفاده از طلاکوب، برجسته ، …  و طراحی با رنگ ها و نقش های جذاب و متناسب با محصول از عواملی می‌باشد که می‌تواند در انتخاب شدن محصول تاثیر ویژه ای بگذارد.

استفاده از روکش سلفون مات و براق روی بسته بندی ها بر افزایش استحکام و محافظت از چاپ تاثیر دارد.علاوه بر این مقاومت در برابر ورود رطوبت را نیز افزایش می ‌دهد و به زیبایی بسته بندی می افزاید.

قیمت کاور قیف بستنی

قیمت کاور بستنی به چند عامل بستگی دارد مانند:

  • سایز 
  • تعداد درخواستی
  • جنس کاغذ مصرفی
  • نوع چاپ
  • خدمات پس ازچاپ ( در صورت استفاده)
پرنیان پک
برای مشاوره و درخواست راهنمایی با ما تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.
فروش آنلاین کاور بستنی در ابعاد دلخواه

حال که با تمامی جوانب خرید کاور قیف بستنی آشنا شدید، بهتر است تا بهترین تولیدی برای انواع بسته بندی مواد غذایی را نیز بشناسید. شرکت صنایع بسته بندی پرنیان پک یکی از بهترین ها در این زمینه است که شما می توانید انواع مختلف جعبه و بسته بندی را که به آن ها نیاز دارید از این شرکت خریداری کنید.

 پرنیان پک به فروش عمده کاور قیف بستنی و انواع دیگر بسته بندی مشغول است. بنابراین می توانید به راحتی در تیراژ بالا خریداری کنید.

برای اطلاع دقیق از قیمت ها و مشاوره با شماره های زیر در ارتباط باشید.

۰۲۱-۶۶۸۶۳۰۱۸

۰۹۱۰۷۶۳۳۳۲۴

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *