قیف سیب زمینی

در این مطلب به این موضوع که قیف سیب زمینی چیست و از چه متریالی ساخته می شود می پردازیم می پردازیم و با قیمت و نحوه سفارش انواع قیف سیب زمینی بلژیکی آشنا می شویم. قیف سیب زمینی در دو مدل ساده و همراه با جای سس قابل تولید می باشد. برای تولید این محصول از مقوای بهداشتی و ضد روغن استفاده می شود.
قیف-سیب-زمینی
فهرست مطالب

مدل های قیف سیب زمینی

گالری نمونه کارها

یکی از بسته بندی های جذاب سیب زمینی سرخ شده قیف سیب زمینی است که امروزه در رستوران ها، فست فود ها و کافه ها پرطرفدار و پر فروش است.

سیب زمین سرخ کرده ماده ی غذایی لذیذ و خوشمزه ای است که اکثر مردم در سنین مختلف از بچه ها و جوانترها تا مسن ترها دوست دارند و به عنوان میان وعده و یا هنگام گردش و تفریح مصرف می کنند.

از این رو این ماده ی غذایی لذیذ نیازمند بسته بندی زیبا و جذاب و در عین حال مقاوم در برابر روغن می باشد که صاحبان رستوران ها، فست فود ها و کافه ها باید به آن توجه داشته باشند.

در تولید این بسته بندی برای سیب زمینی از یک لایه پوشش سلفون استفاده می شود که قیف سیب زمینی را ضد روغن و ضد رطوبت می کند.

نام دیگر قیف سیب زمینی که در بین مردم نیز رایج است قیف سیب زمینی بلژیکی است.

انواع قیف سیب زمینی

نوع چاپ: افست

تعداد رنگ: ۱ رنگ تا ۶ رنگ

جنس مقوا: ایندربرد

حداقل تیراژ: ۱۰۰۰ عدد

خدمات پس ازچاپ: سلفون، یووی، طلاکوب، برجسته سازی

طراحی و ارسال: رایگان

نوع چاپ: افست

رنگ چاپ: ۱ رنگ تا ۶ رنگ ترکیبی

جنس کاغذ: گلاسه، تحریر، کرافت

حداقل تیراژ: ۱۰۰۰ عدد

خدمات پس ازچاپ: سلفون، یووی، طلاکوب، برجسته سازی

طراحی و ارسال: رایگان

قیف سیب زمینی مقوایی

یکی از انواع قیف سیب زمینی، قیف سیب زمینی مقوایی است که در اکثر موارد از مقوای ایندربرد تولید می شود. این مقوا از مقاومت بالایی برخوردار است و ضد روغن می باشد که این ویژگی بسیار مهمی است.

این مقوا قابلیت چاپ بالایی دارد و انواع خدمات پس از چاپ بر روی آن قابل اجراست.

البته می توان از مقوای کرافت بنا بر سفارش مشتری نیز تولید کرد.

چاپ-قیف-سیب-زمینی-ساده
قیف-سیب-زمینی-ساده

قیف سیب زمینی کاغذی

نوع دیگری از این بسته بندی، قیف کاغذی سیب زمینی است که از کاغذ تولید می شود و نسبت به مقوا از مقاومت کمتری برخوردار است.

بهتر است از کاغذ های ضد روغن استفاده شود تا استفاده آن برای مشتری دشوار نباشد.

قیف-کاغذی-سیب-زمینی
قیف-سیب-زمینی-کاغذی-ساده

قیف سیب زمینی ساده

این مدل قیف سیب زمینی از انواع مقوا و کاغذهای مقاوم قابل تولید است اما باید به این نکته توجه داشت که جنس مصرفی بهداشتی و در عین حال ضد روغن و ضد رطوبت نیز باشد.

برای این بسته بندی سیب زمینی می توان از مقوای گلاسه و تحریر استفاده کرد.

قیف-سیب-زمینی-بلژیکی
قیف-سیب-زمینی-سفید

قیف سیب زمینی با جای سس

این مدل قیف سیب زمینی برای کسانی که سیب زمینی را با سس دوست دارند همراه با جای سس می باشد .

قسمت کوچکی در بالای قیف تعبیه شده که سس های دلخواه را در آن سرو میکنند تا مصرف کننده به راحتی سیب زمینی خود را با سس میل کند. 

این مدل جعبه سیب زمینی از مقوای ایندربرد تولید می شود و بسیار شیک و لاکچری است. البته چاپ با جنس های دیگر نیز قابل سفارش است.

قیف-سیب-زمینی-با-جای-سس
قیف-سیب-زمینی-با-جای-سس

چاپ قیف سیب زمینی

برای چاپ روی قیف سیب زمینی بلژیکی عموما از چاپ افست استفاده میشود. در اکثر موارد چاپ بر روی قسمت بیرونی انجام می شود و از تک رنگ تا ۶ رنگ ترکیبی نیز قابل اجراست.

یکی از مزیت های کلیدی چاپ افست کیفیت تصویر استثنایی آن است. این فرآیند امکان چاپ دقیق را فراهم می کند و در نتیجه تصاویر و متن با وضوح بالا را به همراه دارد.

حداقل تعداد برای سفارش ۱۰۰۰  عدد است اما سفارش در تیراژ ۵۰۰۰ عدد با چاپ اختصاصی صرفه اقتصادی بیشتری دارد.  پرنیان پک با بهره گیری از متخصصین و طراحان حرفه ای قابلیت چاپ اختصاصی با لوگو و برند اختصاصی شما متناسب با نیاز و سلیقه شما را دارد.

خدمات پس از چاپ

  • خدمات طلاکوب و نقره کوب
  • یووی موضعی
  • امباس
  • ضرب و برجستگی
  • پوشش سلفون

تولید قیف سیب زمینی

قیف سیب زمینی از مقوای بهداشتی و مقاوم تولید می شود .

بسته به اندازه و حجم سیب زمینی از انواع مقوای زیر برای تولید قیف کاغذی سیب زمینی استفاده می شود:

  • ایندربرد
  • گلاسه
  • تحریر
  • کرافت

 

ایندربرد: مقوای ایندربرد در بسته بندی فست فود بسیار پرکاربرد است و به دلیل مقاومت بالا و ضد روغن بودن آن گزینه مناسبی برای بسته بندی سیب زمینی است اما قیمت آن در مقایسه با سایر مقواها کمی بیشتر است. از این مقوا با گرماژ ۲۳۰ الی ۴۰۰ گرم برای تولید قیف استفاده می شود.

گلاسه: مقوای گلاسه در دو نوع مات و براق با گرماژ ۲۰۰ الی ۳۰۰ گرم برای تولید بسته بندی مواد غذایی به کار می رود. 

از گرماژ پایین تر این مقوا که کاغذ گلاسه می باشد برای تولید قیف سیب زمینی کاغذی نیز استفاده می شود. با استفاده از روکش سلفون، مقاومت کاغذ بالا رفته و خاصیت ضد روغن و ضد رطوبت پیدا می کند و برای تولید مناسب تر است.

تحریر: این کاغذ سطح ماتی دارد و می توان انواع طرح و لوگو را بصورت تک رنگ، دو رنگ و چهار رنگ بر روی آن چاپ کرد. این کاغذ قیمت کمتری نسبت به کاغذ های دیگر دارد دارد اما رطوبت را نیز زودتر به خود جذب میکند .

کرافت: کاغذ کرافت یکی از ارزان ترین و پرکاربردترین مقوا ها در صنعت بسته بندی است.از کاغذ کرافت با گرماژ ۷۰ الی ۱۵۰ گرم برای تولید انواع قیف سیب زمینی کاغذی استفاده می شود.

برای بسته بندی سیب زمینی با حجم بالا از مقوای کرافت  با گرماژ ۱۵۰ الی ۳۵۰ گرم برای تولید قیف سیب سیب زمینی استفاده می شود.

طراحی قیف سیب زمینی

طراحی نقش بسیار مهمی در دیده شدن برند و لوگوی شما دارد. هنگامی که شما در دست کسی قیف سیب زمینی با دیزاین و طراحی خاص ببینید کنجکاو میشوید تا ببینید آن محصول برای چه برندی است و قطعا مشتری آن برند خواهید شد فارق از طعم و مزه ی محصول .

تولید بسته بندی در فرم های خاص مانند قیفی شکل و استفاده از طلاکوب، برجسته ، …  و طراحی با رنگ ها و نقش های جذاب و متناسب با محصول از عواملی می‌باشد که می‌تواند در انتخاب شدن محصول تاثیر ویژه ای بگذارد.

استفاده از روکش سلفون مات و براق روی بسته بندی ها بر افزایش استحکام و محافظت از چاپ تاثیر دارد.علاوه بر این مقاومت در برابر ورود رطوبت و روغن را نیز افزایش می ‌دهد و به زیبایی بسته بندی می افزاید.

قیمت قیف کاغذی سیب زمینی

قیمت قیف سیب زمینی به چند عامل بستگی دارد مانند:

  • سایز جعبه
  • تعداد درخواستی
  • جنس کاغذ مصرفی
  • نوع چاپ
  • خدمات پس ازچاپ ( در صورت استفاده)

پرنیان پک

برای مشاوره و درخواست راهنمایی با ما تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.
فروش آنلاین قیف سیب زمینی

 شرکت صنایع بسته بندی پرنیان پک یکی از بهترین ها در زمینه تولید انواع بسته بندی فست فود است که شما می توانید انواع مختلف جعبه ی سیب زمینی، جعبه پیتزا و … که به آن ها نیاز دارید از این شرکت خریداری کنید.

 پرنیان پک به فروش عمده انواع جعبه و انواع دیگر بسته بندی مشغول است. بنابراین می توانید به راحتی جعبه در تیراژ بالا را خریداری کنید.

برای اطلاع دقیق از قیمت ها و مشاوره با شماره های زیر در ارتباط باشید.

۰۲۱-۶۶۸۶۳۰۱۸

۰۹۱۰۷۶۳۳۳۲۴

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *