جعبه ساندویچ کلاب

جعبه ساندویچ کلاب از انواع بسته بندی ساندویچ است که به صورت سرد و گرم می شود.جعبه کلاب دارای دو مدل ساده و طلق دار است که به صورت آماده و اختصاصی چاپ می شود.قیمت جعبه ساندویچ کلاب به جنس استفاده شده در جعبه,تیراژ,چاپ و خدمات پس از چاپ بستگی دارد .در ادامه به معرفی انواع این جعبه می پردازیم:
جعبه-ساندویچ-کلاب
فهرست مطالب

گالری نمونه کارها

انواع جعبه ساندویچ کلاب

جعبه ساندویچ کلاب پنجره دار,یکی از انواع جعبه ساندویچ کلاب است که بوسیله ی پنجره ای که بر روی آن تعبیه شده,مشتری می تواند قبل از خرید از کیفیت محصول مطلع شده و همچنین مواد غذایی استفاده شده در ساندویچ را مشاهده کند.

این جعبه ها از مقوای ایندبرد, کرافت و پشت طوسی طبق خواست مشتری ساخته می شوند. جعبه ساندویچ که در تصویر بالا مشاهده میکنید از جنس مقوای کرافت می باشد. این جعبه ها در ابعاد دلخواه قابل تولید هستند.

نوع دیگری از جعبه ساندویچ کلاب,جعبه ساندویچ کلاب ساده است که هم از مقوای ایندربرد و هم کرافت قابل ساخت می باشد. این جعبه یک تکه می باشد و محتویات داخل جعبه قابل مشاهده نیست.

 از چاپ افست و ۲ رنگ برای جعبه فوق استفاده شده است.جعبه های ساخته شده از مقوای کرافت می توانند بدون چاپ هم استفاده شوند.

 

طراحی و تولید جعبه ساندویچ کلاب

طراحی مناسب و جذاب از مهم ترین نکات در تولید بسته بندی های فست فود اعم از انواع ساندویچ سرد و گرم است.

هنگام انتخاب محصول در قفسه فروشگاه ، در ابتدا طرح بسته بندی توجه مشتری را جلب کرده و باعث می‌شود برای انتخاب آن ترغیب شود.تولید بسته بندی در فرم های خاص مانند جعبه های طلق دار ، استفاده از طلاکوب, برجسته , …  و طراحی با رنگ ها و نقش های جذاب و متناسب با محصول از عواملی می‌باشد که می‌تواند در انتخاب شدن محصول تاثیر ویژه ای بگذارد.

استفاده از روکش سلفون مات و براق روی بسته بندی ها بر افزایش استحکام و محافظت از چاپ تاثیر دارد.علاوه بر این مقاومت در برابر ورود رطوبت را نیز افزایش می ‌دهد و به زیبایی بسته بندی می افزاید.

حداقل تعداد برای سفارش ۱۰۰۰  عدد است اما سفارش در تیراژ ۵۰۰۰ عدد با چاپ اختصاصی صرفه اقتصادی بیشتری دارد.صنایع بسته بندی پرنیان با بهره گیری از متخصصین و طراحان حرفه ای قابلیت چاپ اختصاصی با لوگو و برند اختصاصی شما متناسب با نیاز و سلیقه شما را دارد.

 

 

سخن پایانی

 

برای ارتباط با مشاوران ما و اطلاع از قیمت ها با شماره ۶۶۸۶۳۰۱۸-۰۲۱ تماس بگیرید و یا اینجا کلیک کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *